W dzisiejszych czasach wiele osób stawia na zdrowe odżywanie. Modne stało się gotowanie niebanalnych potraw w domu. Wszystko za sprawą licznych programów kulinarnych emitowanych w telewizji. Jak połączyć zdrowie na talerzu, najwyższą jakość przyrządzania posiłków i uczucie prestiżu we własnej kuchni? Naprzeciw konsumentom wychodzi marka Philipiak ze swoją ofertą niepowtarzalnych garnków.
Philipiak – firma z długą tradycją
Markę Philipiak znają kucharze na całym świecie. Firma działa na rynku od 2001 roku i od lat słynie z bezkonkurencyjnych naczyń, innowacyjnych technologii i eleganckiego włoskiego stylu wzornictwa. W ofercie znajdziemy: porcelanę, sztućce, różnego rodzaju naczynia i noże. Wszystko wytwarzane jest z najwyższej jakości materiałów. Naczynia mają właściwości antyalergiczne, antybakteryjne, długo trzymają ciepło bez utraty jakości przygotowanych potraw. Nie dziwią więc pochlebne opinie dostępne w sieci.
Sławne garnki Philipiak
Garnki firmy Philipak są niezwykle modne. Często można je spotkać w reklamach o treściach kulinarnych, sesjach zdjęciowych do magazynów z najwyższej półki i programach o gotowaniu. Wpływa na to połączenie elegancji i jakości. Garnki prezentują się niezwykle efektownie w każdej kuchni. Ponadto szerokie grono gwiazd telewizyjnych gotuje w naczyniach marki Philipak. Karol Okrasa od lat przyrządza swoje pyszne dania korzystając ze wspomnianych produktów.
Philipiak stawia na smak
Czy to możliwe, aby posiłki bez użycia tłuszczu, soli i wody były smaczne? Oczywiście. Garnki firmy Philipak gwarantują niezmieniony smak potraw, zachowanie wartości odżywczych i niskokaloryczność. Zastosowanie najnowszych technologii przy produkcji naczyń zapewnia odporność na zarysowania, kontrolę temperatury podczas gotowania i równomierne nagrzewanie się ścian. Gotuje się zdrowo, szybko, bez przypaleń.
Gdzie kupić garnki Philipiak?
Bogatą ofertę produktów znajdziemy w salonach firmowych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi czy Poznaniu. Ponadto Philipiak organizuje pokazy w całej Polsce. Rocznie około 10 000 spotkań. Świadczy to o ogromnym zainteresowaniu produktami tej marki.
Zdjęcia: https://pixabay.com/pl/